Tips & Tricks

Weet jij waar jouw (potentiële) bezoeker op zoekt? Tips voor de zoektermenanalyse

Ook in de toeristische sector kun je niet meer om de kracht van online heen. Het is dus van steeds groter belang dat je online vindbaar bent. Om hiervoor te zorgen is het belangrijk om te weten waar jouw (potentiële) klanten op zoeken, zodat je hier geschikte content voor kunt schrijven. Zonder te weten waar jouw klanten op zoeken kun je de mooiste teksten schrijven en een prachtige site hebben, maar gaat bijna niemand deze vinden via de zoekmachine. En dat is zonde, toch? Het is daarom essentieel om te onderzoeken waar je doelgroep naar op zoek is, en hoe ze hiernaar zoeken. In samenwerking met CopperIM geven we je in dit artikel onze tips!

 

Jomy de Fretes

Online & Data Marketeer

De online wereld verandert continu. Wat vandaag de online bezoeker aanspreekt, kan morgen weer iets anders zijn. Als Online & Data Marketeer wil ik deze bezoekers er online van overtuigen hoe leuk onze regio’s zijn. Dagelijks houd ik mij bezig met onze online campagnes & omgevingen, relevante marketingdata en online ontwikkelingen.

Gerelateerde berichten

  • Maak visuele verhalen voor potentiële bezoekers SEO-proof met Web Stories
    Tips & Tricks

    Maak visuele verhalen voor potentiële bezoekers SEO-proof met Web Stories

  • Hoe zorg je voor meer interactie op social media?
    Tips & Tricks

    Hoe zorg je voor meer interactie op social media?

  • 7 tips voor de inzet van Ads tijdens de feestdagen
    Tips & Tricks

    7 tips voor de inzet van Ads tijdens de feestdagen