campagne

Themacampagne: beleef de herfst

thema van 1 september 2020 t/m 30 november 2020

Beleef de herfst op de Veluwe en kom genieten, proeven en ontdekken! Naast zichtbaarheid op de kanalen van de Veluwe zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht:

  • Vermelding op de speciale landingspagina op visitveluwe.nl met ca. 2.000 bezoekers in de campagneperiode.
  • Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitveluwe.nl en gepromoot op de social media kanalen van VisitVeluwe (Facebook 21.000 likes, Instagram 9.200 volgers).
  • Een halve pagina gesponsord redactioneel artikel in Trouw, plaatsing op zaterdag. Daarmee worden 431.000 personen bereikt.
  • Gesponsord redactioneel artikel op trouw.nl, deze lijkt op een nieuwsbericht van de redactie en wordt aangejaagd op de homepage middels 318.000 banner impressies.

Meer informatie

Partijen die interesse hebben in deelname kunnen contact opnemen met hun accountmanager.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!