Projecten & Campagnes

Samen zetten wij ons in voor bezoekers, die langer verblijven, meer uitgeven en die nog een keer terugkomen. Met de ambitie om het toeristisch marktaandeel van de regio’s in het algemeen – en dat van de diverse deelgebieden in het bijzonder – te vergroten. Nationaal en internationaal promoten we onze regio’s én onze partners in vele projecten en campagnes. Bekijk hier het overzicht.

Let op:
In overleg met de betrokken partners hebben wij een aantal campagnes en acties uitgesteld vanwege de maatregelen van het kabinet rondom het coronavirus. Online advertenties hebben wij geannuleerd, ingekochte media zoveel mogelijk uitgesteld en geschreven artikelen laten we nog even op de plank liggen.

De komende weken zetten wij wel in op het genereren van verkeer naar onze online kanalen. Voor nu hebben we daar de natuur en onze wandel- en fietsroutes prominent in de etalage gezet. Maar we zetten ook in op het inspireren van de potentiële bezoeker voor komst naar onze regio, volgende maand of later in het seizoen. En via onze social kanalen en leuke acties brengen wij de schoonheid van de regio gewoon digitaal naar de bezoeker toe.

Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op de voet en houden wij nauw contact met onze betrokken partners voor de latere lancering en voortzetting van onze campagnes en projecten.

Campagnes in 2020

Themacampagne: winterpret

Ga er een paar dagen tussenuit en laad je batterij op! Naast zichtbaarheid op de kanalen van de Veluwe zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht: Vermelding op de speciale landingspagina op visitveluwe.nl met ca. 1.500 bezoekers in de campagneperiode. Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitveluwe.nl en gepromoot…

Lees meer

Themacampagne: beleef de herfst

Beleef de herfst op de Veluwe en kom genieten, proeven en ontdekken! Naast zichtbaarheid op de kanalen van de Veluwe zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht: Vermelding op de speciale landingspagina op visitveluwe.nl met ca. 2.000 bezoekers in de campagneperiode. Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitveluwe.nl en…

Lees meer

Themacampagne: zomers genieten

Op de waterrijke Veluwe bruist het altijd! Kom optimaal genieten van deze zomer. Naast zichtbaarheid op de kanalen van de Veluwe zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht: Vermelding op de speciale landingspagina op visitveluwe.nl met ca. 3.000 bezoekers in de campagneperiode. Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitveluwe.nl…

Lees meer

Themacampagne: vier de lente

Het is lente! Boek je vakantie naar de Veluwe, kom naar buiten ontdek de veelzijdigheid. Naast zichtbaarheid op de kanalen van de Veluwe zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht: Vermelding op de speciale landingspagina op visitveluwe.nl met ca. 4.000 bezoekers in de campagneperiode. Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd…

Lees meer

Macht en Pracht

Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen voert in 2018 tot en met 2020 een campagne uit om de kastelen en landgoederen in de Gelderse streken meer onder de aandacht van het publiek te brengen. De communicatie gaat aan de hand van drie thema’s: beroemde gasten & bewoners, bijzondere interieurs & kunstcollecties en parken, tuinen en landgoederen. Het…

Lees meer

Gelderse streken – Offline op de Veluwe

Met de hernieuwde Gelderse streken campagne wordt een awareness campagne gerealiseerd, waarmee de doelstelling is om door het laden van de regiomerken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Betuwe en Achterhoek), de Gelderse streken als top of mind positie vast te houden als binnenlandse bestemming voor meerdaags verblijf. We richten ons op de eerste fase…

Lees meer

Gelderse streken – ontdek de big five op de Veluwe!

Met de hernieuwde Gelderse streken campagne wordt een awareness campagne gerealiseerd, waarmee de doelstelling is om door het laden van de regiomerken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Betuwe en Achterhoek), de Gelderse streken als top of mind positie vast te houden als binnenlandse bestemming voor meerdaags verblijf. We richten ons op de eerste fase…

Lees meer

Das Andere Holland

Van de buitenlandse gasten die Gelderland hebben bezocht, komt het overgrote gedeelte (23%) uit Duitsland, maar hoe zorgen we ervoor dat deze Duitse gasten ook daadwerkelijk naar deze regio komen? Het aandeel van Gelderland op de Duitse markt schommelt de laatste tien jaar tussen de 4 en 5%. Het aandeel van Noord- Holland zit op…

Lees meer

Volg ons

Via LinkedIn