Samen zetten wij ons in voor bezoekers, die langer verblijven, meer uitgeven en die nog een keer terugkomen. Met de ambitie om het toeristisch marktaandeel van de regio’s in het algemeen – en dat van de diverse deelgebieden in het bijzonder – te vergroten. Nationaal en internationaal promoten we onze regio’s én onze partners in vele projecten en campagnes. Bekijk hier het overzicht.
De Veluwe is een sterk merk, iedereen denkt meteen aan de bekende aspecten: herten, rust, ruimte, bossen, zandverstuivingen en heidevlakten. Dat willen we graag zo houden, maar we willen ook graag aandacht voor de andere aspecten van de Veluwe die de moeite waard zijn. Dat werkt immers ook spreiding van bezoekers in de hand, wat…
Lees meerVeertien Hanzesteden in de Duits-Nederlandse grensregio werken samen om de Hanze op de kaart te zetten. In de lead zijn de destinatiemarketingorganisaties Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen, MarketingOost, en Niederrhein Tourismus. Het gezamenlijke doel is de Hanzebeleving bij zowel de bezoeker als de inwoner te versterken. Er wordt bijvoorbeeld een fietsroute langs alle Hanzesteden ontwikkeld. Maar…
Lees meerIn 2018 besloot de VeluweBoard voor de eerste maal om de Zomerse Buitenvoorstellingen als pilot te ondersteunen. En besloot direct daarna dit voor drie jaar voort te willen zetten. VisitVeluwe is gevraagd de marketingcommunicatie voor het totale programma te doen. In 2021 worden in buitenbioscopen films vertoond over het einde van WOII, liefst met een…
Lees meerIn onze themacampagnes staat ieder seizoen een ander onderwerp centraal: op onze website, in artikelen, social media, (online) advertising en diverse pr-activiteiten. Daar profiteer jij mooi van mee. Landelijk zoeken wij de aandacht op en inspireren en informeren we (potentiële) bezoekers over de regio’s. Wil je jouw organisatie of product extra onder de aandacht brengen?…
Lees meerMet de Gelderse streken campagne wordt een awareness campagne gerealiseerd, waarmee de doelstelling is om door het laden van de regiomerken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Betuwe en Achterhoek), de Gelderse streken als top of mind positie vast te houden als binnenlandse bestemming voor meerdaags verblijf. We richten ons op de eerste fase van…
Lees meerMet de Gelderse streken campagne wordt een awareness campagne gerealiseerd, waarmee de doelstelling is om door het laden van de regiomerken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Betuwe en Achterhoek), de Gelderse streken als top of mind positie vast te houden als binnenlandse bestemming voor meerdaags verblijf. We richten ons op de eerste fase van…
Lees meerMet de Gelderse streken campagne wordt een awareness campagne gerealiseerd, waarmee de doelstelling is om door het laden van de regiomerken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Betuwe en Achterhoek), de Gelderse streken als top of mind positie vast te houden als binnenlandse bestemming voor meerdaags verblijf. We richten ons op de eerste fase van…
Lees meerVan de buitenlandse gasten die Gelderland hebben bezocht, komt het overgrote gedeelte (23%) uit Duitsland, maar hoe zorgen we ervoor dat deze Duitse gasten ook daadwerkelijk naar deze regio komen? Het aandeel van Gelderland op de Duitse markt schommelt de laatste tien jaar tussen de 4 en 5%. Het aandeel van Noord- Holland zit op…
Lees meerIn onze themacampagnes staat ieder seizoen een ander onderwerp centraal: op onze website, in artikelen, social media, (online) advertising en diverse pr-activiteiten. Daar profiteer jij mooi van mee. Landelijk zoeken wij de aandacht op en inspireren en informeren we (potentiële) bezoekers over de regio’s. Wil je jouw organisatie of product extra onder de aandacht brengen?…
Lees meerIn onze themacampagnes staat ieder seizoen een ander onderwerp centraal: op onze website, in artikelen, social media, (online) advertising en diverse pr-activiteiten. Daar profiteer jij mooi van mee. Landelijk zoeken wij de aandacht op en inspireren en informeren we (potentiële) bezoekers over de regio’s. Wil je jouw organisatie of product extra onder de aandacht brengen?…
Lees meer