Nieuws

Resultaten themacampagne ‘Duik in het Groen’

Ontdek in de regio Arnhem hoe inspirerend weelderig groen kan zijn! Een campagne gericht op de Harmoniezoekers waarin we tips gaven voor een (kort) bezoek aan de groene regio Arnhem.

Campagne
Het doel van de campagne was om de doelgroep Harmoniezoekers kennis te laten maken met het aanbod wat de regio te bieden heeft. Via verschillende kanalen zijn ze benaderd met de content. Naast de inzet van de eigen kanalen van Visit Arnhem, zoals de website en social media, is ook het platform van Fabulous mama ingezet.

Resultaten
Met een totaal bereik ruim 2 miljoen personen heeft de campagne goede resultaten bereikt! Vooral het bezoek op de campagnepagina is ver boven verwachting.

Fabmama.nl
Het populaire weekblad Margriet geeft regelmatig Specials uit. In de toepasselijke special ‘Eropuit’ heeft een artikel gestaan met de beste tips voor een kort verblijf in de historische regio. 155.000 mensen zijn bereikt via deze uitgave.

 Social media
Ook op social media is er veel aandacht besteed aan de campagne. Dit heeft een totaal bereik van ruim 126.000 opgeleverd. Er zijn verschillende artikelen gepromoot voor het aanjagen van traffic naar de campagnepagina. Daarnaast is er nog een aparte social campagne voor Burgers’ Zoo gedaan met een bereik van ruim 1,8 miljoen.

Bekijk de volledige evaluatie van deze campagne hier.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Gerelateerde berichten

  • Nieuwe drukwerken in 2024
    Nieuws

    Nieuwe drukwerken in 2024

  • Aftrap Gelderse streken campagne 2024 ‘Hier beginnen je mooiste verhalen’
    Nieuws

    Aftrap Gelderse streken campagne 2024 ‘Hier beginnen je mooiste verhalen’

  • Themacampagnes vol inspiratie; we hebben ruim 3,1 miljoen mensen bereikt

    Themacampagnes vol inspiratie; we hebben ruim 3,1 miljoen mensen bereikt