In 2023 zetten we in op jaarronde werving van nieuw bezoek naar de regio Arnhem en het Rijk van Nijmegen. Hierbij richten wij ons op verschillende doelgroepen en geografisch op bezoekers uit Noord- en Zuid-Holland, Utrecht, Overijssel en Noord-Brabant.
Periode
De campagnes zijn jaarrond zichtbaar maar we leggen de focus op het voorjaar en najaar. Dan zetten we het thema centraal op onze websites, in artikelen, in het webazine, social media, (online) advertising en pr-activiteiten. Daar profiteer jij mooi van mee. Landelijk zoeken we de aandacht op en inspireren en informeren we (potentiële) bezoekers over de regio.
Campagnes regio Arnhem
- Op pad met kinderen – doelgroep Harmoniezoeker
Jaarrond met focus op maart/april en oktober
Thematiek: eropuit met de kids, korte fiets- en wandelroutes (bijv kabouterpad), kastelen, dagattracties, recreatiegebieden, overnachten, eten & drinken, etc - Regio Arnhem ademt cultuur – doelgroep Inzichtzoeker
Jaarrond met focus op april/mei en augustus/september
Thematiek: fietsen en wandelen, musea, erfgoed, winkelen, overnachten, eten & drinken, etc.
Campagnes Rijk van Nijmegen
- Duik in het groen en ontdek het verleden – doelgroep Verbindingszoeker
Jaarrond met focus op maart/april en augustus/september
Thematiek: fietsen en wandelen, kastelen, musea, Romeinse historie, overnachten, eten & drinken, etc. - Ontdek de bruisende regio – doelgroep Plezierzoeker
Jaarrond met focus op februari/maart en september/oktober
Thematiek: actief erop uit, wellness, wijn, avondje uit, erfgoed, winkelen, overnachten, eten & drinken, etc.