Projecten & Campagnes

Samen zetten wij ons in voor bezoekers, die langer verblijven, meer uitgeven en die nog een keer terugkomen. Met de ambitie om het toeristisch marktaandeel van de regio’s in het algemeen – en dat van de diverse deelgebieden in het bijzonder – te vergroten. Nationaal en internationaal promoten we onze regio’s én onze partners in vele projecten en campagnes. Bekijk hier het overzicht.

 

Campagnes in 2020

Themacampagne Arnhem: winters genieten

Laat je verrassen en kom een weekend winters genieten in de regio Arnhem. Naast zichtbaarheid op de kanalen van de regio Arnhem zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht: Vermelding op de speciale landingspagina op visitarnhem.com met ca. 2.000 ezoekers in de campagneperiode. Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op…

Lees meer

Themacampagne: regio Arnhem ademt cultuur

De regio Arnhem is een paradijs voor wie zich graag in de geschiedenis verdiept. Naast zichtbaarheid op de kanalen van de regio Arnhem zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht: Vermelding op de speciale landingspagina op visitarnhem.com met ca. 2.000 bezoekers in de campagneperiode. Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd…

Lees meer

Themacampagne Arnhem: duik in het groen

Ontdek in de regio Arnhem hoe inspirerend weelderig groen kan zijn! Naast zichtbaarheid op de kanalen van de regio Arnhem zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht: Vermelding op de speciale landingspagina op visitarnhem.com met ca. 2.000 bezoekers in de campagneperiode. Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitarnhem.com en…

Lees meer

Themacampagne Arnhem: kinderpret

Beleef de leukste uitjes voor het hele gezin in de regio Arnhem! Naast zichtbaarheid op de kanalen van de regio Arnhem zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht: Vermelding op de speciale landingspagina op visitarnhem.com met ca. 2.000 bezoekers in de campagneperiode. Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitarnhem.com…

Lees meer

Themacampagne Nijmegen: ultiem ontspannen

Kom een weekend ultiem ontspannen in het Rijk van Nijmegen. Naast zichtbaarheid op de kanalen van het Rijk van Nijmegen zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht: Vermelding op de speciale landingspagina op visitnijmegen.com met ca. 2.000 bezoekers in de campagneperiode. Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitnijmegen.com en…

Lees meer

Themacampagne Nijmegen: cultureel op pad

Laat je in het Rijk van Nijmegen meeslepen door het rijke verleden. Naast zichtbaarheid op de kanalen van het Rijk van Nijmegen zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht: Vermelding op de speciale landingspagina op visitnijmegen.com met ca. 4.000 bezoekers in de campagneperiode. Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op…

Lees meer

Themacampagne Nijmegen: old city young vibe

Geniet van een hippe sfeer in het historisch Rijk van Nijmegen. Naast zichtbaarheid op de kanalen van het Rijk van Nijmegen zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht: Vermelding op de speciale landingspagina op visitnijmegen. com met ca. 1.000 bezoekers in de campagneperiode. Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op…

Lees meer

Themacampagne: 48 uur in het Rijk van Nijmegen

Dit moet je zien en doen als je 48 uur in het Rijk van Nijmegen bent. Naast zichtbaarheid op de kanalen van het Rijk van Nijmegen zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht: Vermelding op de speciale landingspagina op visitnijmegen.com met ca. 2.000 bezoekers in de campagneperiode. Opname in de redactionele artikelen…

Lees meer

Das Andere Holland

Van de buitenlandse gasten die Gelderland hebben bezocht, komt het overgrote gedeelte (23%) uit Duitsland, maar hoe zorgen we ervoor dat deze Duitse gasten ook daadwerkelijk naar deze regio komen? Het aandeel van Gelderland op de Duitse markt schommelt de laatste tien jaar tussen de 4 en 5%. Het aandeel van Noord- Holland zit op…

Lees meer

Gelderse streken – Offline in het Rijk van Nijmegen

Met de hernieuwde Gelderse streken campagne wordt een awareness campagne gerealiseerd, waarmee de doelstelling is om door het laden van de regiomerken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Betuwe en Achterhoek), de Gelderse streken als top of mind positie vast te houden als binnenlandse bestemming voor meerdaags verblijf. We richten ons op de eerste fase…

Lees meer

Gelderse streken – stad & groen regio Arnhem

Met de hernieuwde Gelderse streken campagne wordt een awareness campagne gerealiseerd, waarmee de doelstelling is om door het laden van de regiomerken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Betuwe en Achterhoek), de Gelderse streken als top of mind positie vast te houden als binnenlandse bestemming voor meerdaags verblijf. We richten ons op de eerste fase…

Lees meer

Gelderse streken – stad & groen Rijk van Nijmegen

Met de hernieuwde Gelderse streken campagne wordt een awareness campagne gerealiseerd, waarmee de doelstelling is om door het laden van de regiomerken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Betuwe en Achterhoek), de Gelderse streken als top of mind positie vast te houden als binnenlandse bestemming voor meerdaags verblijf. We richten ons op de eerste fase…

Lees meer

Gelderse streken – stad & groen regio Arnhem

Met de hernieuwde Gelderse streken campagne wordt een awareness campagne gerealiseerd, waarmee de doelstelling is om door het laden van de regiomerken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Betuwe en Achterhoek), de Gelderse streken als top of mind positie vast te houden als binnenlandse bestemming voor meerdaags verblijf. We richten ons op de eerste fase…

Lees meer

Macht en Pracht

Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen voert in 2018 tot en met 2020 een campagne uit om de kastelen en landgoederen in de Gelderse streken meer onder de aandacht van het publiek te brengen. De communicatie gaat aan de hand van drie thema’s: beroemde gasten & bewoners, bijzondere interieurs & kunstcollecties en parken, tuinen en landgoederen. Het…

Lees meer

Volg ons

Via LinkedIn