Projecten & Campagnes

Samen zetten wij ons in voor bezoekers, die langer verblijven, meer uitgeven en die nog een keer terugkomen. Met de ambitie om het toeristisch marktaandeel van de regio’s in het algemeen – en dat van de diverse deelgebieden in het bijzonder – te vergroten. Nationaal en internationaal promoten we onze regio’s én onze partners in vele projecten en campagnes. Bekijk hier het overzicht.

Campagnes in 2019

Themacampagne: Welkom winter!

Geniet van de gezellige sfeer die de winter met zich meebrengt. Ga lekker winkelen bij een van de populaire ketens of dat unieke winkeltje met een eigenzinnig assortiment. Struin over gezellige kerstmarkten, schaats een rondje op de schaatsbaan en daarna heerlijk opwarmen met warme chocomel.

Bekijk dit thema

Themacampagne: Puur en (h)eerlijk

Melk, kaas, fruit, groenten, wijn en ga zo maar door. Stuk voor stuk (h)eerlijke streekproducten die je zo koopt bij de bron. Ontdek de pure smaak van de regio!

Bekijk dit thema

Themacampagne: Houd de herinnering levend

Zowel de regio Arnhem als het Rijk van Nijmegen speelden een beslissende rol aan het einde van de Tweede Wereldoorlog. In 2019 is het 75 jaar geleden dat operatie Market Garden plaatshad. Op vele locaties in de regio kun je het verleden herdenken.

Bekijk dit thema

Themacampagne: Buiten is het te doen!

Hoofd in de wind, blik op oneindig: ga lekker naar buiten! Ga de uitdaging aan in een klimbos of ontdek de natuur vanaf je paard of via een Klompenpad. Strijk daarna neer op de leukste terrasjes en hipste strandjes of kijk een filmpje in een buitenbioscoop.

Bekijk dit thema

Themacampagne: Watterijk

Er stroomt heel wat water door de regio. Water om langs te wandelen of fietsen, om op te varen of te suppen, om in te zwemmen of te duiken. Van kronkelende rivieren tot leuke recreatiegebieden waar van alles te beleven is.

Bekijk dit thema

Themacampagne: Terug in de Tijd

Ontdek de rijke geschiedenis van de regio. Van prachtige kastelen en landgoederen tot de invloed van de oude Romeinen en oude ambachten in het Nederlands Openluchtmuseum. Maak je bezoek onvergetelijk met een romantische overnachting.

Bekijk dit thema

Themacampagne: Lekker fietsen

Meimaand is fietsmaand! Fiets over dijken en langs rivieren en door bossen en over heuvels. Ontdek de leukste routes en de beste tips voor onderweg.

Bekijk dit thema

Themacampagne: Kinderpret

In de Regio Arnhem en het Rijk van Nijmegen beleef je de grootste avonturen! Ga los in een van de vele attractieparken of spannende musea, speur naar kabouters in het bos en sluit je dag af met een heerlijke pannenkoek. Doelstelling Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden….

Bekijk dit thema

Themacampagne: De natuur ontwaakt

Trek de natuur in en ontdek hoe mooi de lente is. Geniet van de prachtige bloesem, de lammetjes in de wei, mooie landwinkels en kronkelende rivieren. Doelstelling Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden. Doelgroep De campagne is gericht op de leefstijl Harmoniezoekers; gezelligheid, focus op familie, voor…

Bekijk dit thema

Themacampagne: Avondje uit

Bereid je voor op een bijzondere avond uit! Geniet van een goede film, beproef je geluk aan de speeltafel of beleef een mooie voorstelling in het theater. En daarna… heerlijk slapen op een bijzondere locatie. Doelstelling Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden. Doelgroep De campagne is gericht…

Bekijk dit thema

Themacampagne: Oase van rust

Wandelen door weidse heidevelden, culinair genieten bij een sterrenrestaurant of heerlijk ontspannen in de sauna. Start het nieuwe jaar volledig uitgerust! Doelstelling Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden. Doelgroep De campagne is gericht op de leefstijl Harmoniezoekers en plezierzoekers. Vriendinnen(groepen) of stelletjes die zich willen verwennen met…

Bekijk dit thema

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze partnerupdate.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Volg ons

Via LinkedIn