Nieuws

Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen aanwezig bij online editie IMM TravMedia

Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen is samen met MarketingOost en Hanzesteden Marketing op 23 en 24 februari aanwezig bij de online editie van de International Media Marketplace (IMM TravMedia). Hier vertegenwoordigen we Gelderland, Overijssel en de Hanzesteden onder de noemer Visit The Other Holland. Tijdens speeddates  brengen we het toeristische aanbod en het DNA van onze regio onder de aandacht van met name Vlaamse en Duitse reisjournalisten en –bloggers.

We voeren deze twee dagen gesprekken met journalisten van onder meer Weser Kurier, Globetrotter Magazine, National Geographic Traveler, Westfälische Nachrichten en gerenommeerde Foodmagazines . Ook praten we met influencers  en reisbloggers die (internationale) awards hebben gewonnen. Als er een match is, hopen we ze later dit jaar te mogen ontvangen in onze regio om ze kennis te laten maken met onze bekende plekken én onbekende parels.

International Media Marketplace 
IMM is opgericht als het belangrijkste evenement in de sector voor de media om de reis- en toerismemerken te ontmoeten. Het biedt kansen om top reisjournalisten, redacteuren en omroepen te spreken over hun nieuws, evenementen en ontwikkelingen. Het is een netwerk- en relatie-opbouwende ultieme mogelijkheid voor journalisten en reis- en toerismemerken.

Marlies Pouwels-Blom

Pers & PR adviseur

We kunnen zelf heel goed vertellen hoe geweldig onze regio is, maar het is nóg veel interessanter en geloofwaardiger als anderen dat schrijven of zeggen. Als Pers & PR adviseur nodig ik invloedrijke (internationale) journalisten, bloggers en vloggers uit om persoonlijk kennis te maken met de regio. We positioneren de regio daarbij op zo’n manier dat we juist die kwalitatieve binnen- en buitenlandse bezoeker aantrekken die langer verblijft en meer besteedt. Rekening houdend met onze kwetsbare natuur en de bewoners in het gebied zetten we hierbij ook de minder drukke, maar zeker niet minder interessante plekken in de etalage.

Gerelateerde berichten

  • Start 15-daagse Duitsland-booster voor toeristische ondernemers
    Nieuws

    Start 15-daagse Duitsland-booster voor toeristische ondernemers

  • Toerisme in Gelderland bijna terug op pre-corona niveau

    Toerisme in Gelderland bijna terug op pre-corona niveau

  • Aanbesteding muurschilderingen van start
    Nieuws

    Aanbesteding muurschilderingen van start