Nieuws

De Veluwse Buitenvoorstellingen gaan in december weer van start

De populaire Veluwse Buitenvoorstellingen gaan na een succesvolle zomer editie weer door met een herfst-winter programma. Vanuit het programma ‘Veluwse Buitenvoorstellingen’ is ook voor deze editie financiële support én promotionele ondersteuning beschikbaar. Enthousiast? Heb je een buitenlocatie waar je een voorstelling wilt organiseren? Dan zijn we naar jou opzoek!

Wie kan zich aanmelden?

Het programma ‘Veluwse Buitenvoorstellingen’ zoekt initiatiefnemers die een voorstelling willen organiseren. Dat kunnen ondernemers zijn die zelf beschikken over een buitenlocatie, bij bijvoorbeeld een vakantiepark, restaurant of hotel. Of een culturele instelling of lokale (city)marketing organisatie, met een typische Veluwse buitenlocatie. Inwoners van de Veluwe, maar ook bezoekers, ervaren op deze manier de Veluwe op unieke wijze. Initiatiefnemers kunnen daarnaast aanspraak maken op een cofinanciering die maximaal 30 procent van de totale kosten dekt.

De thema’s

Organisatoren kunnen zelf bepalen welk type voorstellingen ze willen neerzetten. Het is wel belangrijk dat de organisator van een buitenvoorstelling werkt met het overkoepelende thema ‘Koninklijke Veluwe’ of dat het verhaal verteld van het specifieke belevingsgebied waar de locatie binnen valt. Zo maken de Veluwse ondernemers met elkaar een samenhangend programma. Meer informatie is beschikbaar bij de organisatie. 

Promotie

VisitVeluwe ondersteunt ondernemers met een marketingtoolkit met beeldmateriaal, promotie teksten, flyer- en postersjablonen en een social-mediacampagne, en trekt publiek aan. Ook zijn er beachflags beschikbaar die buiten de locatie kunnen komen te staan.

Aanmelden en meer informatie

Geïnteresseerden kunnen voor 15 november contact opnemen met Marco Bod van Buro Vrijetijdswerk: info@vrijetijdswerk.nl. Het programma is vanaf 1 december definitief.

Evelien van Aafst

PR en communicatie medewerker

Natuurlijk kunnen we zelf heel goed vertellen hoe geweldig onze regio is, maar is het niet veel geloofwaardiger als anderen hierover schrijven of praten? Als Pers & PR adviseur bedenk ik creatieve manieren om met de inzet van free- en paid publicity bereik te genereren voor de Veluwe, het Rijk van Nijmegen en Regio Arnhem. Een geslaagde persaanpak in digitale tijden levert gegarandeerd een mooi, authentiek artikel of interessante reportage op. Mijn doel: de regio in de spotlights!

Gerelateerde berichten

  • bijna 1,5 miljoen verblijfsgasten in kwartaal 3
    Feiten & Cijfers

    bijna 1,5 miljoen verblijfsgasten in kwartaal 3

  • Voor wie is erfgoed aantrekkelijk?

    Voor wie is erfgoed aantrekkelijk?

  • De Top 3 leukste herfstuitjes met een koninklijk tintje
    Persbericht

    De Top 3 leukste herfstuitjes met een koninklijk tintje