Terugkijken: Zo blijf je zichtbaar tijdens de coronacrisis

Wat communiceer je op social media als je organisatie stil komt te liggen of als er iets verandert in je service? Hoe blijf je top-of-mind en relevant voor je doelgroep? Veel organisaties zoeken een manier om hun merkcommunicatie op orde te krijgen in deze bizarre tijd. Onze community marketeer Meike Maas gaf een webinar over de inzet van social media tijdens (en na) de coronacrisis.

 

Meike Maas

Community marketeer

Iedere dag ga ik op zoek naar de leukste uitjes in onze prachtige regio. Samen met influencers en onze social volgers deel ik deze tips om relevante doelgroepen te inspireren voor hun dagje uit of overnachting. Voor het beste resultaat blijf ik continu op de hoogte van de (social) ontwikkelingen. Heb je ook tips te delen of wil je ze juist ontvangen? Sluit je aan bij onze community!

Gerelateerde berichten

  • Tips om internationale (potentiële) bezoekers online te bereiken
    Tips & Tricks

    Tips om internationale (potentiële) bezoekers online te bereiken

  • Deze webinars wil je niet missen
    Nieuws

    Deze webinars wil je niet missen

  • Scenario’s toeristische sector in en na de coronacrisis

    Scenario’s toeristische sector in en na de coronacrisis