Persbericht

Bas en Nicolette trappen hun ‘Nederland heeft Alles’ ontdekkingsreis af in Gelderland!

Nederlands bekendste BN-er koppel Bas Smit en Nicolette van Dam gaan een reisboek maken: Nederland heeft Alles. Hiervoor bezoeken ze de komende maanden alle provincies. Naast het boek delen ze hun belevenissen via hun eigen social media kanalen en op het Instragram kanaal van ‘Nederland heeft Alles’. Bas en Nicolette zijn hun ontdekkingsreis door eigen land op donderdag 8 en vrijdag 9 april gestart in Gelderland.  

Deze twee dagen stonden volledig in het teken van hun bezoek aan alle Gelderse streken. Met het gebruik van een groot aantal ‘groene’ vervoersmiddelen is Gelderland op een duurzame manier in de etalage gezet.

Interactief concept met tips van hun volgers
Bas en Nicolette hebben voorafgaand aan het bezoek via hun eigen social media kanalen, met een bereik van 2.8 miljoen unieke bezoekers per week, volgers gevraagd om zoveel mogelijk leuke tips aan te dragen. Ze hebben duizenden tips ontvangen. Binnen de coronamaatregelen die op het moment dat ze Gelderland bezoeken nog steeds van kracht zijn, hebben ze een aantal van deze activiteiten ondernomen.

Nederland heeft Alles
Bas en Nicolette nemen hun volgers mee op reis door het verrassende, veelzijdige Nederland en laten zien dat het een vakantiebestemming kan zijn voor écht iedereen. Je kan hun belevenissen volgen op het Instagram kanaal van ‘Nederland heeft Alles’, via de website nederlandheeftalles.nl en de eigen social media kanalen van Bas (@bassmit) en Nicolette (@nicolettevandam1). Na hun ontdekkingsreis door eigen land worden al hun belevenissen gebundeld in een vakantieboek. Het boek zal nog voor de zomervakantie verschijnen.

Marlies Pouwels-Blom

Pers & PR adviseur

We kunnen zelf heel goed vertellen hoe geweldig onze regio is, maar het is nóg veel interessanter en geloofwaardiger als anderen dat schrijven of zeggen. Als Pers & PR adviseur nodig ik invloedrijke (internationale) journalisten, bloggers en vloggers uit om persoonlijk kennis te maken met de regio. We positioneren de regio daarbij op zo’n manier dat we juist die kwalitatieve binnen- en buitenlandse bezoeker aantrekken die langer verblijft en meer besteedt. Rekening houdend met onze kwetsbare natuur en de bewoners in het gebied zetten we hierbij ook de minder drukke, maar zeker niet minder interessante plekken in de etalage.

Gerelateerde berichten

  • Nieuwe e-learning over toeristisch Barneveld op trainingsplatform
    Persbericht

    Nieuwe e-learning over toeristisch Barneveld op trainingsplatform

  • Toeristische organisaties in opmars naar Den Haag: toerisme moet in regeerakkoord
    Persbericht

    Toeristische organisaties in opmars naar Den Haag: toerisme moet in regeerakkoord

  • Monitor Bezoekersdrukte Gelderland wint internationale prijs
    Persbericht

    Monitor Bezoekersdrukte Gelderland wint internationale prijs