Nieuws

Eerste MICE themacampagne succes met ruim 1,4 miljoen bereik

Op 1 mei is de themacampagne voor de zakelijke markt voor de Veluwe van start gegaan. Centraal stond ‘vergaderen in het groen’. Met de focus op de prachtige natuur, de rustige, groene omgeving waar je een meeting perfect kan combineren met een wandeling of fietstocht. De hoofddoelstelling van de campagnes was om het mkb en de eventplanners te inspireren om hun (meerdaagse) meeting, trainingen en/of congres in onze regio te organiseren. Daarmee werd zoveel mogelijk capaciteit van de ingekochte partners benut.

Tijdens de campagnes is een verschillende mix aan media ingezet, waaronder een campagnepagina, LinkedIn campagne, Google searchcampagne, e-mailmarketing en branded content op onder andere AD.nl, NU.nl en events.nl. En met succes! Er zijn in totaal ruim 1,4 miljoen eventplanner en directiesecretaresses in het mkb bereikt.

Verantwoording

Ben je benieuwd naar alle resultaten?
Klik hier

Gerelateerde berichten

  • Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen lanceert Bezoekers Informatie Monitor
    Persbericht

    Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen lanceert Bezoekers Informatie Monitor

  • Koninklijke portretjes voor bezoekers Veluwe
    Persbericht

    Koninklijke portretjes voor bezoekers Veluwe

  • Miljoenen mensen bereikt met de themacampagne ‘Ontdek de veelzijdige Veluwe’.
    Nieuws

    Miljoenen mensen bereikt met de themacampagne ‘Ontdek de veelzijdige Veluwe’.