Accountmanager Rijk van Nijmegen 32 – 38 uur

Als accountmanager ben je primair verantwoordelijk voor het relatiebeheer van zowel publieke als private partners in ons werkgebied, binnen de toeristisch-recreatieve sector. Dit zijn onder andere kleine en grote toeristische ondernemers, gemeenten en brancheorganisaties. Hierin verbind je initiatieven en partijen in de regio aan elkaar. In je rol als accountmanager ben je het gezicht van onze organisatie in het Rijk van Nijmegen en de spil tussen externe relaties en interne collega´s.

Je bent commercieel verantwoordelijk, ondernemend en communicatief vaardig. Je weet onze strategie in jouw regio uit te dragen en faciliteert in de uitvoering van onze activiteiten.

 

Wie zijn wij?

De toeristisch-recreatieve sector is een belangrijke sector in Gelderland. Toerisme levert werkgelegenheid op en creëert een breder draagvlak voor voorzieningen. Maar het vergt ook een andere denkwijze over hoe om te gaan met gevolgen van toerisme voor inwoners en de natuur. Als regionaal bureau voor toerisme zijn wij de matchmaker tussen het toeristische aanbod en de vraag van de bezoekers in onze bestemmingen regio Veluwe, Arnhem en het Rijk van Nijmegen. Dat gaat niet alleen over promotie, maar ook over het creëren van aanbod dat aansluit op de behoefte van de bezoeker. En vooral over het creëren van een duurzame balans tussen bezoekers, bewoners en natuur.  Als grootste destinatiemanagementorganisatie van Nederland, hebben wij ca 40 medewerkers in dienst.

 

Wat ga je doen?

Als accountmanager Rijk van Nijmegen ben je verantwoordelijk voor:

  • Het invulling geven aan het publieke en private relatiebeheer in de regio, wat betreft de leisure, traveltrade en MICE-markt
  • Het onderhouden en uitbreiden van de samenwerking met toeristische partners uit de regio, onder andere door kansen te signaleren en daar zo nodig nieuwe projecten of activiteiten op te starten.
  • Het participeren in relevante netwerken in jouw regio om waardevolle nieuwe contacten te leggen, onze organisatie te positioneren en kansen te signaleren en om de regiobelangen te behartigen.
  • In brede zin “het gezicht” van onze organisatie te zijn in de regio en daarmee als aanspreekpunt en eerste contactpersoon te fungeren.
  • Het fungeren als ´kennisleverancier´ voor publieke en private partners. Je signaleert vraagstukken en hierop inspelend geef je (on)gevraagd advies en presentaties over relevante onderwerpen.
  • Het samenwerken met de collega accountmanagers om het totale resultaat van de afdeling meer te laten zijn dan de som der delen.

 

 Je beschikt over de volgende vaardigheden: of Waar ben je goed in?

  • Je bent een netwerker en verbinder;
  • Je bent sociaal vaardig en past je communicatiestijl eenvoudig aan op je gesprekspartner;
  • Je beschikt over een ‘hands-on’ mentaliteit;
  • Je bent commercieel;
  • Je bent representatief en beschikt over uitstekende presentatievaardigheden;
  • Je bent strategisch en analytisch;
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in het Rijk van Nijmegen

 

Niveau

  • Je hebt een HBO+ werk- en denkniveau
  • Je hebt 3 tot 5 jaar ervaring in het vakgebied
  • Je hebt affiniteit met – en bij voorkeur ervaring in – de horeca / toerisme

Wat bieden wij?

  • Het betreft een functie van 32 tot 38 uur per week (salarisschaal 9, minimaal € 2.651,- en maximaal € 3.788 op basis van een 38-urige werkweek)
  • Een laptop
  • Kilometervergoeding
  • Een dynamische leerzame werkomgeving
  • Een gezellig team
  • Flexibele werkplek

Interesse?

Dan ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk voor 7 mei jouw motivatie en CV naar b.vanes@visitarnhemnijmegen.nl. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Bas van Es, per e-mail of telefonisch via 06-48783728

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Blijf op de hoogte van nieuws, artikelen en vacatures

Volg ons via LinkedIn