project

Veluwe icoon 2022: Koninklijke Veluwe

Project van 1 januari 2022 t/m 31 december 2022

De VeluweAgenda stelt ieder jaar een ander icoon centraal op de Veluwe. Dit met het doel het imago van een dynamische en aantrekkelijke regio te versterken en een prikkel te geven de Veluwe (opnieuw) te bezoeken. In 2021 is het icoon ‘De Koninklijke Veluwe’.

In 2022 vieren we een bijzonder jaar op de Veluwe en in Apeldoorn: een koninklijk jaar. De heropening van Paleis Het Loo, na de flinke verbouwing en vernieuwing, is daarin de aanleiding. Maar er is meer. Want op de koninklijke Veluwe worden tal van koninklijke, royale ervaringen ontwikkeld, waarmee we de verwachtingen van onze bezoekers gaan overtreffen. Daar profiteren ondernemers in de hele regio van. Niet alleen in 2022, maar ook op langere termijn. Deze aanbodontwikkeling wordt getrokken vanuit het project ‘Koninklijke Veluwe’.

Naast het ontwikkelen van het aanbod zal er in 2022 een marketingcommunicatie campagne worden uitgevoerd om het ‘royale’ aanbod en het koninklijke verhaal in de regio te promoten. De heropening van Paleis het Loo speelt hierin een hoofdrol. We koppelen het thema aan de regio, waarin het belevingsgebied koninklijke Veluwe in en rondom Apeldoorn centraal staat.

Meer informatie over dit project en hoe jij kunt deelnemen is hier te vinden. 

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!