campagne

Themacampagne: zomers genieten

thema van 1 juni 2020 t/m 31 augustus 2020

Op de waterrijke Veluwe bruist het altijd! Kom optimaal genieten van deze zomer. Naast zichtbaarheid op de kanalen van de Veluwe zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht:

  • Vermelding op de speciale landingspagina op visitveluwe.nl met ca. 3.000 bezoekers in de campagneperiode.
  • Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitveluwe.nl en gepromoot op de social media kanalen van VisitVeluwe (Facebook 21.000 likes, Instagram 9.200 volgers).
  • Gesponsord redactioneel artikel op libelle.nl plus promotie via Facebook (214.000 likes). Het artikel wordt gegarandeerd 7.000 keer gelezen.
  • Gesponsord redactioneel artikel op margriet.nl plus promotie via Facebook (155.000 likes). Het artikel wordt gegarandeerd 4.000 keer gelezen.

Meer informatie

Partijen die interesse hebben in deelname kunnen contact opnemen met hun accountmanager.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!