campagne

Themacampagne: winterpret

thema van 1 december 2020 t/m 28 februari 2021

Ga er een paar dagen tussenuit en laad je batterij op! Naast zichtbaarheid op de kanalen van de Veluwe zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht:

  • Vermelding op de speciale landingspagina op visitveluwe.nl met ca. 1.500 bezoekers in de campagneperiode.
  • Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitveluwe.nl en gepromoot op de social media kanalen van VisitVeluwe (Facebook 21.000 likes, Instagram 9.200 volgers).
  • Het Blad (NRC magazine) Een pagina gesponsord redactioneel artikel in Het Blad, het weekendmagazine dat wordt verspreid bij de NRC. Deze bijlage wordt vooral gelezen door de hoger  opgeleide, kapitaalkrachtige consument en heeft een bereik van 632.610 personen.

Meer informatie

Partijen die interesse hebben in deelname kunnen contact opnemen met hun accountmanager.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!