campagne

Themacampagne: Terug in de tijd

thema van 17 juni 2019 t/m 30 juni 2019

Wie zich in de geschiedenis van de Veluwe verdiept, komt er achter dat het gebied vol zit met waardevolle herinneringen. Ga terug in de tijd en laat je meeslepen in de geschiedenis van de Hanzetijd en de prachtige Hanzesteden die je een stapje terug laten doen in de tijd. Ontdek ook welke industriële erfgoedmonumenten voor een stijging in de welvaart hebben gezorgd of voel je vorstelijk in één van de schitterende landgoederen en kastelen die rijke machthebbers hebben achtergelaten. Laat je verrassen door de rijke historie op de Veluwe.

Deze campagne is inmiddels afgelopen. Bekijk hier de resultaten.

Doelstelling

Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.

Doelgroep

De inzichtzoeker: bedachtzame, serieuze en intelligente mensen. Ze houden van informatie ‘’meten is weten’’. Vrije tijd wordt gebruikt voor zelfontwikkeling. Museum bezoeken of bezienswaardige gebouwen bekijken zijn vaste activiteiten voor hen. Besteden op vakantie graag tijd aan kunst/cultuur.

Kernboodschap

Duik in het verleden en laat je meeslepen in de rijke geschiedenis van de Veluwe.

Voor deze campagne worden de volgende communicatiemiddelen ingezet:

  • Landingspagina op visitveluwe.nl met artikelen, routes, evenementen en vermeldingen van passende partners.
  • Er is een informatieve video ontwikkeld met het industrieel erfgoed van de Veluwe als onderwerp.
  • De social media kanalen van VisitVeluwe voor de promotie van de video, artikelen met inspiratie en tips en routes.
  • Gedurende twee weken een longread op volkskrant.nl met daarin o.a. de video. De longread werd middels bannering aangejaagd vanuit de homepage.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Volg ons

Via LinkedIn