campagne

Themacampagne: Lekker fietsen

thema van 1 mei 2019 t/m 31 mei 2019

Meimaand is fietsmaand! Fiets over dijken en langs rivieren en door bossen en over heuvels. Ontdek de leukste routes en de beste tips voor onderweg.

Doelstelling

Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.

Doelgroep

De campagne is gericht op de leefstijl harmoniezoekers en rustzoekers.
De Harmoniezoeker; gezelligheid, focus op familie, vakantieparken, voor iedereen wat te doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, rekening houdend met kosten, goed voorbereid op pad. Vaker vrouwen (74%), 35-49 jaar (35%). Gezinnen met kinderen door heel Nederland.
Rustzoeker; houden van rust en regelmaat.Voor deze groep gaat recreëren over tot rust komen, en even geen gedoe. Ze hebben graag veel van te voren geregeld en gaan graag terug naar dezelfde plekken. Zowel mannen (54%) als vrouwen (46%). Meestal 50 jaar of ouder (57%).

Kernboodschap

Ontsnap aan de alledaagse drukte, stap op de fiets en ontdek hoe divers de natuur op de Veluwe is.

Voor deze campagne worden de volgende communicatiemiddelen ingezet:

  • Landingspagina op visitveluwe.nl met inspiratie, tips, routes, evenementen en vermeldingen van passende partners.
  • Het social media kanaal van VisitVeluwe voor de promotie van artikelen met inspiratie en tips en routes.
  • Advertorial in de Margriet Fiets en Wandel Special.
  • Branded content artikel op margriet.nl.
  • Advertorial van 2/1 pagina in tijdschrift Buitenleven.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Volg ons

Via LinkedIn