campagne

Themacampagne: Lekker er op uit!

thema van 1 juli 2019 t/m 31 augustus 2019

Tijdens de zomermaanden hoef je niet ver te gaan voor een lekkere korte break. Tijdens een dagje, weekend of midweek op de Veluwe krijg je ook een compleet ontspannen vakantiegevoel. Je bent maar een uurtje, maximaal twee uur, onderweg en dan kan het genieten beginnen. Met prachtige natuur, heerlijke restaurants en spannende restaurants is er voor iedereen iets te beleven!

Doelstelling

Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.

Doelgroep

De Lekker erop uit campagne richt zich op de leefstijlen harmoniezoeker & plezierzoeker. Het gaat om personen in de leeftijd van 35 tot 50 jaar. Het gaat om de decision makers die een weekendje weg of uitje regelen voor hun vriendengroep of familie. Deze doelgroep vind het belangrijk om gezellig iets samen met anderen te ondernemen, waarbij het belangrijk is dat er voor iedereen iets te beleven is.

Bij media-inkoop en social media targetting wordt ingezet op de provincies rondom Gelderland. Deze mensen staan binnen no time midden op de Veluwe, wat de drempel extra laag maakt om een uitje te boeken.

Kernboodschap

Waarom moeilijk doen als je ook naar de Veluwe kan? Plan een tripje naar de Veluwe voor een vakantie zonder gedoe. Je bent er zo en er is voor iedereen iets te doen!

Voor deze campagne worden de volgende communicatiemiddelen ingezet:

  • Landingspagina op visitveluwe.nl met inspiratie, tips, routes, evenementen en vermeldingen van passende partners.
  • De social media kanalen van VisitVeluwe voor de promotie van artikelen met inspiratie en tips.
  • Een online advertorial bij Tubantia, Eindhovens Dagblad, De Stentor met inspiratie voor een weekend op de Veluwe.
  • Een blogtrip van de influencer TRVLMRK.
  • Een publicatie met social promotie op reisblog Stop and Stare.

 

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Volg ons

Via LinkedIn