campagne

Themacampagne: Kinderpret

thema van 1 april 2019 t/m 30 april 2019

Op de Veluwe beleef je de grootste avonturen! Ga los in een van de vele attractieparken of spannende musea, speur naar kabouters in het bos en sluit je dag af met een heerlijke pannenkoek.

Deze campagne is inmiddels afgelopen. De resultaten zijn hier te vinden.

Doelstelling

Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.

Doelgroep

De campagne is gericht op de leefstijl harmoniezoekers. Het gaat om ouders met kinderen in de categorie 6 tot 12 die zich in hun keuze voor een dagje uit of een weekendje weg laten leiden door de vraag: waar heeft iedereen het naar zin?

Kernboodschap

Op de Veluwe beleef je de grootste avonturen voor de kleine bezoekers.

Voor deze campagne worden de volgende communicatiemiddelen ingezet:

  • Landingspagina op visitveluwe.nl met inspiratie, tips, routes, evenementen en vermeldingen van passende partners.
  • De social media kanalen van VisitVeluwe voor de promotie van artikelen met inspiratie en tips en routes.
  • Er komt een 6 seconden bumper video met korte shots van kinderuitjes op de Veluwe. Deze video wordt gepromoot via Youtube en zal 55.000 getoond worden aan de juiste doelgroep.
  • In Fabulous Mama verschijnt een advertorial (oplage 22.500) in combinatie met een online vermelding die naar de landingpage op visitveluwe.nl linkt.
  • Extra inkoop Google Adwords (zoekwoorden) om de landingspagina beter vindbaar te laten zijn (sterk middel in combinatie met youtube video).

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Volg ons

Via LinkedIn