campagne

Themacampagne: De natuur ontwaakt

thema van 1 maart 2019 t/m 31 maart 2019

Trek de natuur in en ontdek hoe mooi de lente is. Geniet van de prachtige bloesem, de lammetjes in de wei, mooie landwinkels en kronkelende rivieren.

Deze campagne is inmiddels afgelopen. De resultaten zijn hier te vinden.

Doelstelling

Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.

Doelgroep

De campagne is gericht op de leefstijl harmoniezoekers; gezelligheid, focus op familie, vakantieparken, voor iedereen wat te doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, rekening houdend met kosten, goed voorbereid op pad. Vaker vrouwen (74%), 35-49 jaar (35%). Gezinnen met kinderen door heel Nederland.

Kernboodschap

Beleef de Veluwe als de natuur ontwaakt! Kom een weekend genieten van de prachtige bloesem, jonge dieren en de ontwakende natuur. Een lust voor het oog en het ideale moment om in de regio te gaan wandelen of fietsen.

Voor deze campagne worden de volgende communicatiemiddelen ingezet:

  • Landingspagina op visitveluwe.nl met inspiratie, tips, routes, evenementen en vermeldingen van passende partners.
  • De social media kanalen van VisitVeluwe voor de promotie van artikelen met inspiratie en tips en routes.
  • Online advertorial + social aanjaging Kek MAMA
  • Online advertorial + social aanjaging Flair

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Volg ons

Via LinkedIn