campagne

Themacampagne: Avondje uit

thema van 1 februari 2019 t/m 28 februari 2019

Bereid je voor op een bijzondere avond uit! Geniet van een goede film, beproef je geluk aan de speeltafel of beleef een mooie voorstelling in het theater. En daarna… heerlijk slapen op een bijzondere locatie.

Deze campagne is inmiddels afgelopen. De resultaten zijn hier te vinden.

Doelstelling

Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.

Doelgroep

De campagne is gericht op de leefstijl harmoniezoekers; gezelligheid, focus op familie, vakantieparken, voor iedereen wat te doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, rekening houdend met kosten, goed voorbereid op pad. Vaker vrouwen (74%), 35-49 jaar (35%).

Kernboodschap

Kom genieten van pure gastvrijheid, culinaire hoogstandjes en cultuur; ook op de rustige Veluwe is veel reuring te vinden.

Voor deze campagne worden de volgende communicatiemiddelen ingezet:

  • Landingspagina op visitveluwe.nl met inspiratie, tips, routes, evenementen en vermeldingen van passende partners.
  • De social media kanalen van VisitVeluwe voor de promotie van artikelen met inspiratie en tips en routes.
  • ½ pagina advertorial in de Er-op-uit gids van Margriet voor een avondje lekker eten op de Veluwe. Oplage: 104.881 exemplaren.
  • ‘Rondje Zin’: artikel op de website (35.000 unieke bezoekers per maand), vermelding in de nieuwsbrief (32.500 abonnees), post via Facebook (213.500 fans) en Instagram (2.200).

Volg ons

Via LinkedIn