campagne

Gelderse streken: ontdek cultuur op de Veluwe

Campagne van 1 november 2022 t/m 30 november 2022

Met de Gelderse streken campagne wordt een awareness campagne gerealiseerd, waarmee de doelstelling is om door het laden van de regiomerken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Betuwe en Achterhoek), de Gelderse streken als top of mind positie vast te houden als binnenlandse bestemming voor meerdaags verblijf. We richten ons op de eerste fase van de customer journey waarmee de focus ligt op inspiratie en oriëntatie. Dit doen we door de inzet van storytelling. Hierbij staat de bezoeker centraal (segmentatie via de Leefstijlvinder). De landelijke awareness campagne sluit aan op de gebied specifieke campagnes (themacampagnes).

De maand november staat in het teken van een cultureel uitstapje naar de Veluwe:

Op de Veluwe kun je genieten van cultuur in een rustige natuurlijke omgeving. Er zijn interessante musea, rustgevende thermen en heerlijke restaurants. Ga er een paar dagen tussenuit en laad de batterij op.

Centraal in de campagne:

  • Cultuur: alle highlights met hedendaagse cultuur. Denk aan het Kröller-Müller midden in het Nationale Park de Hoge Veluwe maar ook CODA in Apeldoorn.
  • Eten & drinken; na een bezoekje aan een musea heerlijk ontspannen met een lokaal biertje, goed glas wijn of stukje wild. Op een verwarmd winterterras borrelen. En luxe overnachten midden in de bossen.
  • Actief in de natuur: wandelen, mountainbiken en fietsen. Alles om je weekendje compleet te maken.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!