campagne

Gelderse streken – Offline op de Veluwe

campagne van 1 november 2020 t/m 31 december 2020

Met de hernieuwde Gelderse streken campagne wordt een awareness campagne gerealiseerd, waarmee de doelstelling is om door het laden van de regiomerken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Betuwe en Achterhoek), de Gelderse streken als top of mind positie vast te houden als binnenlandse bestemming voor meerdaags verblijf. We richten ons op de eerste fase van de customer journey waarmee de focus ligt op inspiratie en oriëntatie. Dit doen we door de inzet van storytelling. Hierbij staat de bezoeker centraal (segmentatie via de Leefstijlvinder). De landelijke awareness campagne sluit aan op de gebied specifieke campagnes.

De maanden november en december staan in het teken van even offline op de Veluwe. Ga er een paar dagen tussenuit en laad je batterij op. Laat je verrassen door de mogelijkheden op de Veluwe en ontdek hoe leuk een korte break in eigen land is.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!