campagne

Themacampagne: Terug in de Tijd

thema van 24 juni 2019 t/m 7 juli 2019

Ontdek de rijke geschiedenis van de regio Arnhem en het Rijk van Nijmegen. Van prachtige kastelen en landgoederen tot de invloed van de oude Romeinen en blijvende herinneringen aan de Tweede Wereldoorlog. Maak je bezoek onvergetelijk met een romantische overnachting.

Deze campagne is inmiddels afgelopen. De resultaten zijn hier te vinden: Regio Arnhem & Rijk van Nijmegen.

Doelstelling

Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.

Doelgroep

De inzichtzoeker: bedachtzame, serieuze en intelligente mensen. Ze houden van informatie ‘’meten is weten’’. Vrije tijd wordt gebruikt voor zelfontwikkeling. Museum bezoeken of bezienswaardige gebouwen bekijken zijn vaste activiteiten voor hen. Besteden op vakantie graag tijd aan kunst/cultuur.

Kernboodschap

Laat je in het Rijk van Nijmegen en de regio Arnhem meeslepen door het rijke verleden.

Voor deze campagne worden de volgende communicatiemiddelen ingezet:

  • Landingspagina op visitarnhem.com en visitnijmegen.com met leuke artikelen, routes, evenementen en vermeldingen van passende partners.
  • De social media kanalen van VisitArnhem en VisitNijmegen voor de promotie van artikelen met inspiratie en tips en routes.
  • 1/1 pagina advertorial in het magazine Historia en bannering op historianet.nl.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!