campagne

Themacampagne: op ontdekking in het bruisende Rijk van Nijmegen

Campagne van 1 september 2022 t/m 30 november 2022

In onze themacampagnes staat ieder voor- en najaar een ander onderwerp centraal: op onze website, in artikelen, social media, (online) advertising en diverse pr-activiteiten. Daar profiteer jij mooi van mee. Landelijk zoeken wij de aandacht op en inspireren en informeren we (potentiële) bezoekers over het Rijk van Nijmegen. Wil je jouw organisatie of product extra onder de aandacht brengen? Dat kan door te participeren in een van onze campagnes. We bieden je verschillende mogelijkheden vanaf € 1.000.

Kijk voor meer informatie over alle campagnes op de factsheet.

De themacampagne van september t/m november staat in het teken van het bruisende Rijk van Nijmegen:
Het is de oudste stad van Nederland, maar in het Rijk van Nijmegen bruist het! En dan hebben we het niet alleen over de bubbels in hét wijndorp van Nederland; Groesbeek. In het Rijk van Nijmegen is het net alsof je je in Zuid-Frankrijk waant. Ook in de fijne restaurants en de winkelstraten is het genieten van de bourgondische gezelligheid. Tijd voor ontspanning? Trek eropuit en haal een frisse neus in een van de vele natuurgebieden waar je uren door kan struinen of sportief op pad kan gaan met de mountainbike. Maar zoals de Romeinen het al vaak en uitgebreid deden, kan je ook genieten van een heerlijke dag in een van de spa’s, sauna’s of thermen. En blijf om de dag goed af te sluiten overnachten – de kussens zijn al voor je opgeklopt!

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!