campagne

Themacampagne: ontdek de parels van het Rijk van Nijmegen

thema van 1 maart 2021 t/m 30 juni 2021

In onze themacampagnes staat ieder seizoen een ander onderwerp centraal: op onze website, in artikelen, social media, (online) advertising en diverse pr-activiteiten. Daar profiteer jij mooi van mee. Landelijk zoeken wij de aandacht op en inspireren en informeren we (potentiële) bezoekers over de regio’s. Wil je jouw organisatie of product extra onder de aandacht brengen? Dat kan door te participeren in een van onze campagnes. We bieden je verschillende mogelijkheden vanaf € 1.000. Een extra opties is het toevoegen van radio tag-ons op landelijke en regionale zenders.

Kijk voor meer informatie over alle campagnes op de factsheet.

De themacampagne van maart t/m juni staat in het teken van het ontdekken van de parels van het Rijk van Nijmegen:
Urenlang rondslenteren door de oude binnenstad, shoppen in hippe boetiekjes of meer te weten komen over de rijke historie van de stad: Nijmegen is een fijne stad! Vanaf de Waalkade loop je, via de wandelbrug de Ooypoort, zo de natuur in en de strandjes op en ontdek je de mooie omgeving van het Rijk van Nijmegen.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!