campagne

Themacampagne: Oase van rust

thema van 1 januari 2019 t/m 31 januari 2019

Wandelen door weidse heidevelden, culinair genieten bij een sterrenrestaurant of heerlijk ontspannen in de sauna. Start het nieuwe jaar volledig uitgerust!

Deze campagne is inmiddels afgelopen. De resultaten zijn hier te vinden: Regio Arnhem & Rijk van Nijmegen

Doelstelling

Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.

Doelgroep

De campagne is gericht op de leefstijl Harmoniezoekers en plezierzoekers. Vriendinnen(groepen) of stelletjes die zich willen verwennen met een weekendje ontspanning, 30-45 jaar.

Kernboodschap

Begin het jaar in een oase van rust! Ontsnap aan de drukte en kom een weekend genieten van de rust in onze regio.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Volg ons

Via LinkedIn