campagne

Themacampagne Nijmegen: ultiem ontspannen

thema van 1 december 2020 t/m 28 februari 2021

Kom een weekend ultiem ontspannen in het Rijk van Nijmegen. Naast zichtbaarheid op de kanalen van het Rijk van Nijmegen zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht:

  • Vermelding op de speciale landingspagina op visitnijmegen.com met ca. 2.000 bezoekers in de campagneperiode.
  • Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitnijmegen.com en gepromoot op de social media kanalen van VisitNijmegen (Facebook 10.000 likes, Instagram 2.000 volgers).
  • LINDA.NL
    Inzet van een gesponsord redactioneel artikel op de LINDA.NL, geschreven door de redactie van LINDA. Deze is een week lang zichtbaar op de site en in de app. De site heeft ruim 2,8 miljoen bezoekers per maand en de advertorial zal naar verwachting ca. 100.000 impressies krijgen. Ook wordt de advertorial meegenomen in de nieuwsbrief met 156.264 abonnees.

Meer informatie

Partijen die interesse hebben in deelname kunnen contact opnemen met hun accountmanager.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!