campagne

Themacampagne Nijmegen: old city young vibe

thema van 1 juni 2020 t/m 31 augustus 2020

Geniet van een hippe sfeer in het historisch Rijk van Nijmegen. Naast zichtbaarheid op de kanalen van het Rijk van Nijmegen zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht:

  • Vermelding op de speciale landingspagina op visitnijmegen. com met ca. 1.000 bezoekers in de campagneperiode.
  • Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitnijmegen.com en gepromoot op de social media kanalen van VisitNijmegen (Facebook 10.000 likes, Instagram 2.000 volgers).
  • Social media campagne VisitNijmegen. Inzet van betaalde campagne op Facebook en Instagram onder de juiste doelgroep: locatie: Nederland: Nijmegen (+80 km) Gelderland, leeftijd: 18 – 35. Personen die overeenkomen met de interesses: Nijmegen, restaurant, festival, eten of winkelen. En geïnteresseerd zijn in geplande passende evenementen. Met de campagne gaan we ca 250.000 mensen bereiken (potentiële doelgroep van 370.000 personen) en rond de 6.000 kliks realiseren naar de landingspagina op visitnijmegen.com.
  • Influencer Lynn van de Vorst. Lynn heeft 41.000 volgers en een erg hoge engagement op haar publicaties. Ze is een hele enthousiaste meid en houdt van citytrips. In haar stories vertelt ze vaker over verschillende steden waar ze heen gaat en krijgt hier altijd veel reacties op met de vraag “where to go”. Tijdens haar bezoek aan Nijmegen plaatst ze een Instagram post en drie stories.

Meer informatie

Partijen die interesse hebben in deelname kunnen contact opnemen met hun accountmanager.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!