campagne

Themacampagne Nijmegen: cultureel op pad

thema van 1 september 2020 t/m 30 november 2020

Laat je in het Rijk van Nijmegen meeslepen door het rijke verleden. Naast zichtbaarheid op de kanalen van het Rijk van Nijmegen zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht:

  • Vermelding op de speciale landingspagina op visitnijmegen.com met ca. 4.000 bezoekers in de campagneperiode.
  • Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitnijmegen.com en gepromoot op de social media kanalen van VisitNijmegen (Facebook 10.000 likes, Instagram 2.000 volgers).
  • Verspreiding van 50.000 folders
    • De leukste tips voor een cultureel uitstapje voor jong en oud!
    • Alle 50.000 lezers van het tijdschrift Flair ontvangen deze folder in september.
    • Flair Magazine is de onmisbare vriendin voor haar lezeressen. Zij adviseert en inspireert, zo haalt 83% van de lezers ideeën uit advertenties. Elke editie van Flair bereikt 396.000 mensen.

Meer informatie

Partijen die interesse hebben in deelname kunnen contact opnemen met hun accountmanager.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!