campagne

Themacampagne: Kinderpret

thema van 1 april 2019 t/m 30 april 2019

In de Regio Arnhem en het Rijk van Nijmegen beleef je de grootste avonturen! Ga los in een van de vele attractieparken of spannende musea, speur naar kabouters in het bos en sluit je dag af met een heerlijke pannenkoek.

Deze campagne is inmiddels afgelopen. De resultaten zijn hier te vinden: Regio Arnhem & Rijk van Nijmegen.

Doelstelling

Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.

Doelgroep

De campagne is gericht op de leefstijl Plezierzoekers. Het gaat om ouders met kinderen in de leeftijdscategorie 6 tot 14 die vaak eropuit trekken. Ze zijn altijd te porren voor een dagje weg of een leuk uitje.

Kernboodschap

Regio Arnhem en het Rijk van Nijmegen hebben de leukste (en leerzaamste) uitjes voor jong én oud. Ouders hoeven niet op het terras te wachten, maar beleven hier minstens net zo veel lol als hun kroost.

Voor deze campagne worden de volgende communicatiemiddelen ingezet:

  • Landingspagina op visitarnhem.com en visitnijmegen.com met inspiratie, tips, routes, evenementen en vermeldingen van passende partners.
  • De social media kanalen van VisitArnhem en VisitNijmegen voor de promotie van artikelen met inspiratie en tips en routes.
  • Micro influencers: in totaal zullen 10 bloggers, Instagrammers & YouTubers content maken ter promotie van kinderuitjes in Arnhem en Nijmegen.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!