campagne

Themacampagne: duik in het verleden in het Rijk van Nijmegen

Campagne van 1 maart 2022 t/m 30 juni 2022

In onze themacampagnes staat ieder voor- en najaar een ander onderwerp centraal: op onze website, in artikelen, social media, (online) advertising en diverse pr-activiteiten. Daar profiteer jij mooi van mee. Landelijk zoeken wij de aandacht op en inspireren en informeren we (potentiële) bezoekers over het Rijk van Nijmegen. Wil je jouw organisatie of product extra onder de aandacht brengen? Dat kan door te participeren in een van onze campagnes. We bieden je verschillende mogelijkheden vanaf € 1.000.

Kijk voor meer informatie over alle campagnes op de factsheet.

De themacampagne van maart t/m juni staat in het teken van een duik in het verleden:
Ulpia Noviomagus Batavorum: zo’n kleine tweeduizend jaar geleden streken de Romeinen hier neer op deze voor hen strategisch interessante plek. En vanaf dat moment zijn de stad en de regio uitgegroeid tot een hotspot met op iedere hoek van de straat een herinnering aan het rijke verleden. Je kan er urenlang rondslenteren door de oude binnenstad, shoppen in hippe boetiekjes of op ontdekking gaan in een van de musea die je meer vertellen over deze bijzondere regio. Na een duik in het verleden tijd voor een duik in de natuur? Vanaf de Waalkade loop je, via de wandelbrug de Ooypoort, zo de natuur in en de strandjes op en ontdek je de mooie omgeving van het Rijk van Nijmegen.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!