campagne

Themacampagne: De natuur ontwaakt

thema van 1 maart 2019 t/m 31 maart 2019

Trek de natuur in en ontdek hoe mooi de lente is. Geniet van de prachtige bloesem, de lammetjes in de wei, mooie landwinkels en kronkelende rivieren.

Deze campagne is inmiddels afgelopen. De resultaten zijn hier te vinden: Regio Arnhem & Rijk van Nijmegen

Doelstelling

Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.

Doelgroep

De campagne is gericht op de leefstijl Harmoniezoekers; gezelligheid, focus op familie, voor iedereen wat te doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, rekening houdend met kosten, goed voorbereid op pad. Vaker vrouwen (74%), 35-49 jaar (35%). Gezinnen met kinderen, woonachtig in de regio.

Kernboodschap

Je hoeft niet ver weg om de natuur te zien ontwaken. Ontdek hoe mooi het begin van de lente is in (de buurt van) je eigen omgeving.

Voor deze campagne worden de volgende communicatiemiddelen ingezet:

  • Landingspagina op visitarnhem.com en visitnijmegen.com met inspiratie, tips, routes, evenementen en vermeldingen van passende partners.
  • De social media kanalen van VisitAnrhem en VisitNijmegen voor de promotie van artikelen met inspiratie en tips en routes.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!