campagne

Themacampagne: Buiten is het te doen!

thema van 1 augustus 2019 t/m 31 augustus 2019

Hoofd in de wind, blik op oneindig: ga lekker naar buiten! Ga de uitdaging aan in een klimbos of ontdek de natuur vanaf je paard of via een Klompenpad. Strijk daarna neer op de leukste terrasjes en hipste strandjes of kijk een filmpje in een buitenbioscoop.

Doelstelling

Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.

Doelgroep

De campagne richt zich op de leefstijlen harmoniezoeker & plezierzoeker. Het gaat om personen in de leeftijd van 35 tot 50 jaar. Het gaat om de decision makers die een weekendje weg of uitje regelen voor hun vriendengroep of familie. Deze doelgroep vind het belangrijk om gezellig iets samen met anderen te ondernemen, waarbij het belangrijk is dat er voor iedereen iets te beleven is

Voor deze campagne werden de volgende communicatiemiddelen ingezet:

  • Landingspagina op visitarnhem.com en visitnijmegen.com met inspiratie, tips en vermeldingen van passende partners.
  • De social media kanalen van VisitArnhem en VisitNijmegen voor de promotie van artikelen met inspiratie en tips en leuke uitjes.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Volg ons

Via LinkedIn