campagne

Themacampagne: Avondje uit

thema van 1 februari 2019 t/m 28 februari 2019

Bereid je voor op een bijzondere avond uit! Geniet van een goede film, beproef je geluk aan de speeltafel of beleef een mooie voorstelling in het theater. En daarna… heerlijk slapen op een bijzondere locatie.

Deze campagne is inmiddels afgelopen. De resultaten zijn hier te vinden: Regio Arnhem & Rijk van Nijmegen

Doelstelling

Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.

Doelgroep

De campagne is gericht op de leefstijl Harmoniezoekers; gezelligheid, focus op familie, voor iedereen wat te doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, rekening houdend met kosten, goed voorbereid op pad. Vaker vrouwen (74%), 35-49 jaar (35%). Gezinnen met kinderen, woonachtig in de regio.

Kernboodschap

Laat je verrassen door uniek vermaak tijdens een avondje uit in de regio Arnhem/Nijmegen.

Voor deze campagne worden de volgende communicatiemiddelen ingezet:

  • Landingspagina op visitarnhem.nl en visitnijmegen.nl met inspiratie, tips, routes, evenementen en vermeldingen van passende partners.
  • De social media kanalen van VisitAnrhem en VisitNijmegen voor de promotie van artikelen met inspiratie en tips en routes.
  • ½ pagina advertorial in de Er-op-uit gids van Margriet voor een bruisend avondje uit in Nijmegen. Oplage: 104.881 exemplaren
  • Een artikel op geldersestreken.nl over het leukste avondje uit in Arnhem. Dit artikel wordt ook aangejaagd via de social media kanalen van Gelderse streken.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Volg ons

Via LinkedIn