campagne

Themacampagne Arnhem: kinderpret

thema van 1 maart 2020 t/m 31 mei 2020

Beleef de leukste uitjes voor het hele gezin in de regio Arnhem! Naast zichtbaarheid op de kanalen van de regio Arnhem zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht:

  • Vermelding op de speciale landingspagina op visitarnhem.com met ca. 2.000 bezoekers in de campagneperiode.
  • Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitarnhem.com en gepromoot op de social media kanalen van VisitArnhem (Facebook 13.000 likes, Instagram 2.500 volgers).
  • Happi.kids en Happinez
    • Twee pagina’s gesponsord redactioneel artikel in het magazine Happi.kids, verschijnt begin maart. Happi.kids wordt gelezen door ouders van kinderen tussen de 0 en 12 jaar oud die houden van reizen en hun kinderen graag mee op pad nemen. Ze zijn hoger opgeleid en tussen de 35 en 50 jaar. Oplage 32.500 exemplaren, Facebook 3.250 fans en Instagram 3.900
      volgers.
    • Gesponsord redactioneel artikel op de happinez.nl met ondersteuning van een nieuwsbrief en social posts. Happinez.nl heeft 351.000 unieke bezoekers per maand, 134.600 nieuwsbriefabonnees, 198.000 facebook fans en 100.000 volgers op Instagram.

Meer informatie

Partijen die interesse hebben in deelname kunnen contact opnemen met hun accountmanager.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!