campagne

Themacampagne: 48 uur in het Rijk van Nijmegen

thema van 1 maart 2020 t/m 31 mei 2020

Dit moet je zien en doen als je 48 uur in het Rijk van Nijmegen bent. Naast zichtbaarheid op de kanalen van het Rijk van Nijmegen zetten wij ook landelijke media in. Zie hieronder een overzicht:

  • Vermelding op de speciale landingspagina op visitnijmegen.com met ca. 2.000 bezoekers in de campagneperiode.
  • Opname in de redactionele artikelen die worden gepubliceerd op visitnijmegen.com en gepromoot op de social media kanalen van VisitNijmegen (Facebook 10.000 likes, Instagram 2.000 volgers).
  • Margriet reizen en eropuit Special Twee pagina’s gesponsord artikel, deze editie verschijnt in het voorjaar in een oplage van 45.000 exemplaren. De special telt 116 pagina’s, heeft een glossy  over en een mooie kwaliteit papier. Met een frisse en toegankelijke uitstraling en boordevol tips voor uitjes in Nederland, duurzame reizen en vakanties waar je nog nooit aan hebt gedacht.

Meer informatie

Partijen die interesse hebben in deelname kunnen contact opnemen met hun accountmanager.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!