campagne

Groot Gelders Avontuur

campagne van 1 juni 2019 t/m 31 augustus 2019

Eropuit met Kids in de Gelderse streken

Gelderland is de provincie met de grootste attractiedichtheid van Nederland. In de zomer is start daarom de kidscampagne ‘Groot Gelders Avontuur’. Een campagne die (potentiele) bezoekers moet inspireren erop uit te gaan in de Gelderse streken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Rivierenland en Achterhoek) en er de meest coole attracties, spannende kastelen en uitdagende klimbossen te ontdekken.

De campagne

Met ‘Groot Gelders Avontuur´ inspireren wij de (potentiële) bezoeker om eropuit te gaan met de kinderen. Binnen de campagne draait alles om een ‘bucketlist’ met dingen die je als kind moet weten als je de attracties in de Gelderse streken gaat bezoeken. De belevingswereld van het kind vormt het uitgangspunt, aangezien zij de belangrijkste beïnvloeder zijn van het dagje uit.

FASE 1 Kinderen vertellen authentieke verhalen over Groot Gelderse Avonturen

We participeren in de magazines van Wild van Freek en NatGeoJunior door middel van bucketlistopplakkers (inserts vastgeplakt op een artikel). Ook de online en social kanalen van de titels worden ingezet om traffic naar grootgeldersavontuur.nl te leiden.

FASE 2 Schrijf je in en win!

Kinderen kunnen zich op de landingspagina inschrijven om kans te maken op een Meet & Greets met de influencers (zie fase 3)

Daarnaast kan je online de individuele attractie bucketlists downloaden. Iedere attractie of avontuur in de Gelderse streken heeft­ gekke wetenswaardigheden en elementen die je niet mag missen als jij er bent. De mix van deze coole dingen, groot EN klein, wil je op een bucketlist hebben zodat als jij in de  desbetreffende attractie bent dat je weet wat jij wilt.

FASE 3 Waar ga ik op avontuur dit weekeinde?

In deze fase gaan we op avontuur met de verschillende influencers. De winnaars ontvangen een meet & greet met de influencers!

FASE 4 Meet & Greet testimonials

Om ook de ouders te bereiken met de boodschap maken we een zes seconde (niet wegklikbare) pre-roll die we uitzenden op NPO start (100 GRP’s). Uit de meet & greet sessies op locatie kiezen wij vier ‘testimonials’. Gekke opvallende verbazingwekkende momenten, braaf en spraakmakend, met focus op harmonieus samenzijn.

Download de Groot Gelders Avontuur factsheet 2019

Meer informatie

Partijen die interesse hebben in deelname aan deze campagnes kunnen contact opnemen met hun regiocoördinator.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!