campagne

Gelderse streken – stad & groen regio Arnhem

campagne van 1 augustus 2020 t/m 30 september 2020

Met de hernieuwde Gelderse streken campagne wordt een awareness campagne gerealiseerd, waarmee de doelstelling is om door het laden van de regiomerken (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Betuwe en Achterhoek), de Gelderse streken als top of mind positie vast te houden als binnenlandse bestemming voor meerdaags verblijf. We richten ons op de eerste fase van de customer journey waarmee de focus ligt op inspiratie en oriëntatie. Dit doen we door de inzet van storytelling. Hierbij staat de bezoeker centraal (segmentatie via de Leefstijlvinder). De landelijke awareness campagne sluit aan op de gebied specifieke campagnes.

De maanden augustus en september staan in het teken het ontdekken en ervaren van de rijke geschiedenis van Regio Arnhem. Het is een paradijs voor iedereen die zich graag in de geschiedenis verdiept.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!