Volg ons via LinkedIn
De Gelderse Bureaus voor Toerisme werken al jaren nauw samen om uitvoering te geven aan de verschillende ‘Gelderse Streken campagnes’. Dat ‘Gelderse Streken’ inmiddels bij velen een positief beeld oproept, kan na de vele marketinginspanningen sinds de start van de campagne in 2013 wel worden gesteld.
Van de kick-off op TV, de vele radioflights de afgelopen jaren op de landelijke en regionale zenders tot de spraakmakende fietscampagne ‘5.000 km door de Gelderse streken’ en de vele bloggers en vloggers die vandaag de dag worden ingezet in de Gelderse regio’s.
Het doel:
Awareness/ bekendheid creëren voor de Gelderse streken is daarmee in belangrijke mate ingevuld.
In het najaar van 2018 hebben de Gelderse toerismebureaus aan marktonderzoekbureau GfK opdracht gegeven de effectiviteit van de campagne ‘Gelderse streken’ te onderzoeken. Uit het onderzoek blijkt:
De provincie heeft RECRON gevraagd om – in het kader van de evaluatie van de campagne Gelderse streken – bij de recreatiebedrijven in Gelderland te peilen hoe zij deze campagne waarderen.
Ik wil u daarom graag een paar minuten van uw tijd vragen om te reageren op een aantal vragen en stellingen die hieronder zijn weergegeven.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking. Naar verwachting is er na de zomer meer bekend over de plannen voor een vernieuwde opzet van het programma Gelderse streken. Daar informeren we u t.z.t. graag nader over.