Hoe ontvang je een influencer?

We organiseren binnen onze campagnes en projecten vaak influencertrips. Waarom? Omdat zij het echte verhaal vertellen, vanuit hun eigen ervaring. Hierdoor komt het zeer geloofwaardig over,  zonder dat het een reclamepraatje is. Beide partijen zijn gebaat bij een goed verhaal. Wij willen dat het bezoekers over de streep trekt om onze regio te bezoeken, de influencer wil goede content op zijn social media kanalen. Want een mooi verhaal betekent meer lezers en daardoor een groter online bereik, wat uiteindelijk zijn of haar populariteit ten goede komt.

 

Marlies Pouwels-Blom

Pers & PR adviseur

We kunnen zelf heel goed vertellen hoe geweldig onze regio is, maar het is nóg veel interessanter en geloofwaardiger als anderen dat schrijven of zeggen. Als Pers & PR adviseur nodig ik invloedrijke (internationale) journalisten, bloggers en vloggers uit om persoonlijk kennis te maken met de regio. We positioneren de regio daarbij op zo’n manier dat we juist die kwalitatieve binnen- en buitenlandse bezoeker aantrekken die langer verblijft en meer besteedt. Rekening houdend met onze kwetsbare natuur en de bewoners in het gebied zetten we hierbij ook de minder drukke, maar zeker niet minder interessante plekken in de etalage.

Gerelateerde berichten

  • Belangrijkste inzichten uit Continu Zakenreis Onderzoek 2019
    Feiten & Cijfers

    Belangrijkste inzichten uit Continu Zakenreis Onderzoek 2019

  • Kom nog meer te weten over je doelgroep met leefstijlvinder.nl

    Kom nog meer te weten over je doelgroep met leefstijlvinder.nl

  • Zo trek je wandelaars naar jouw onderneming

    Zo trek je wandelaars naar jouw onderneming