campagne

Spring op de fiets in de Gelderse streken!

campagne van 1 april 2019 t/m 31 mei 2019

Fietsen in Gelderland: dat is pas je ogen uitkijken! En we willen graag dat iedereen dat kan zien. Onze provincie is natuurlijk niet voor niets al meerdere malen bekroond tot beste fietsprovincie van Nederland. Ook dit jaar willen we dat de fanatieke, recreatieve fietser op de fiets stapt en de kilometers lange fietspaden in Gelderland met zijn eigen ogen ontdekt.

Doelgroep

Voor deze activatie richten we ons op de actieve fietser uit de aangrenzende provincies Noord- en Zuid-Holland.

Boodschap

Spring op de fiets in de Gelderse streken! Met maar liefst 5000 km fietspad en een ongelooflijke diversiteit aan natuur met daarbij behorende fietsroutes moet je in dé fietsprovincie van Nederland zijn.

Dit jaar doen we het anders

Je loopt door het centrum van Rotterdam. Het is druk en de hectisch. Een goed voorbeeld van het echte stadse leven. Voel je de druk al om te ontsnappen? In de drie grote steden Rotterdam, Haarlem en Den Haag kan dat. We brengen een stukje Gelderland naar de hectische stad. Wat een verademing zal dat zijn.

Een virtuele fietstocht zorgt ervoor dat je flink wat kilometers in de benen krijgt. Het doel is om mensen direct te laten ervaren hoe mooi het is om de Gelderse streken te ontdekken op de fiets. Wij halen hen direct uit het hectische stadsleven en creëren als het ware een pop-up Gelderland.

Locaties en timing

De campagne loopt in het voorjaar van week 17 t/m 21. Gedurende deze periode verschijnt de pop-up Gelderland ieder weekend van 10.00 uur tot 16.00 uur in een andere stad:

  • 11 & 12 mei Plein in Den Haag
  • 18 & 19 mei Stationsplein in Haarlem
  • 25 & 26 mei Eendrachtsplein in Rotterdam

Campagne

Naast de pop-up Gelderland zetten ’ zetten we radiocommercials en tag-ons in op nationale en regionale zenders. Ook verschijnt er een streekgids over fietsen in de Gelderse streken bij de abonnees van FietsActief (17 mei).

Download de Spring op de fiets factsheet 2019

Meer informatie

Partijen die interesse hebben in deelname aan deze campagnes kunnen contact opnemen met hun regio coördinator.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Blijf op de hoogte van nieuws, artikelen en vacatures

Volg ons via LinkedIn